До списку статей
Politics2021-02-02

«SIC-Group» — партнер Міжнародного онлайн-форуму з політичного менеджменту

«SIC-Group» — партнер Міжнародного онлайн-форуму з політичного менеджменту
2 лютого 2021 року успішно відбувся Міжнародний онлайн-форум з політичного менеджменту. Його організували спільно з Міжнародною асоціацією професіоналів зі зв'язків з органами влади (IGAPA), «SIC-Group» та Казахською ОЮО «Асоціація зі зв'язків бізнесу та держави».
Головним ініціатором проведення форуму виступила відома українська політтехнолог Катерина Одарченко.
Міжнародний форум об’єднав активних депутатів Європейського парламенту, а також провідних представників різних сфер політичного консалтингу зі США, Великої Британії, Литви, Бельгії, Греції, Нігерії, Ізраїлю, України, Індії, Казахстану. Організаторам вдалося зібрати найпрогресивніші ідеї політичного менеджменту, що підтвердило актуальність цієї сфери в сучасному світі. Європейські, азійські, американські та африканські фахівці обговорили такі питання: особливості виборів у США 2020 року, вплив пандемії COVID-2019 на політичні комунікації, тактики та успішне застосування інструментів бізнес-комунікацій, а також ефективність цифрових інструментів у сучасних умовах ведення бізнесу та політичних кампаній.
Спікерами Міжнародного онлайн-форуму з політичного менеджменту виступили:

Аяжан Утеуова

Керівниця казахської консалтингової компанії «Personal Project», представниця ОЮО «Асоціація зі зв'язків бізнесу та держави». У серпні-жовтні 2020 року очолювала проєктні команди з організації та проведення передвиборчих кампаній для п'яти кандидатів під час Праймеріз (внутрішньопартійних виборів) партії Nur Otan у місті Нур-Султан.
Пані Утеуова, як провідник розвитку політичного менеджменту в Казахстані, поділилася на форумі особливостями роботи в середньоазійських партійних структурах. Зокрема, вона розповіла про досвід роботи як:
  • член передвиборчого штабу Назарбаєва Н.А. у Нур-Султані на виборах Президента Республіки Казахстан;
  • керівниця десяти штабів кандидатів НДП «Нур Отан» на виборах до Масліхату Астани.

Натан Гілл

Британський політик, з 2014 по січень 2020 року був членом Європейського парламенту (MEP) від Уельсу. З 2016 по 2017 рік — незалежний член Національної асамблеї Уельсу. До 6 грудня 2018 року виконував обов’язки депутата Європарламенту від британської політичної партії «Independence Party» (UKIP). У 2019 році був переобраний депутатом Європарламенту в Уельсі на виборах до Європейського парламенту.
Під час виступу на третій панелі Натан Гілл акцентував увагу слухачів на особливостях політичних комунікацій XXI століття, основними інструментами яких є цифрові інструменти та масштабні інформаційні кампанії у соціальних мережах.

Саме за цим – майбутнє. Майбутнє, що будується вже сьогодні. Так, у політиці. Варто пам’ятати, що кожен із нас може долучитися до цього складного процесу. Навіть у соціальних мережах. Варто лише навчитися правильно користуватися ресурсами ХХІ ст.

Олудамиларе Адесола

Досвідчений нігерійський політичний експерт, професійний економіст з ключовими знаннями в галузі африканської політики, корпоративних досліджень та аналізу.
У своєму виступі пані Адесола акцентувала увагу на спорідненості політичних тенденцій Нігерії та пострадянських країн. На думку нігерійського експерта, такі держави повинні починати свій розвиток саме в економічній сфері, що можливо через:

Зменшення податкового тиску, активна підтримка малого та середнього бізнесу, боротьба з олігархічними та корупційними традиціями – саме в цьому напрямку повинні рухатися держави, які прагнуть на практиці реалізувати проєвропейські ідеї.

Віджай Рао

Представник «Rajneethi Political Management», однієї з найбільших індійських та азійських компаній з політичного консалтингу. Вона спеціалізується на комунікаціях, стратегіях, управлінні кампаніями, медіастратегіях у цифрових та соціальних мережах, а також опитуваннях.
Пан Рао презентував особливості проведення місцевих виборів в Індії у 2021 році. Важливо відзначити, що вони відбувалися в розпал пандемії COVID-2019. Особливістю виборчої кампанії є те, що в кожному регіоні країни політичні настрої громадян кардинально відрізняються.

Василіс Бокос

Грецький адвокат з блокчейну та політичний консультант, засновник юридичної компанії «Vassilis Bokos Attorneys & Assosiates». З 2004 по 2012 рік працював радником Ангелоса Манолакіса в Парламенті Греції. З 2015 року працює політичним консультантом у Парламенті Греції та Європейському парламенті.
Пан Бокос на панелі №4 «Застосування електронних інструментів» обґрунтував важливість діджитал-інструментів у політичних кампаніях, зазначивши наступне:

З кожним роком все більший вплив має саме інтернет-мережа. Я порадив би політикам якомога раніше звернути увагу на цю нішу: опанувавши її, зрозумівши її алгоритми, політики зможуть успішно проводити кампанії. Без листівок та агітацій: тільки чіткі меседжі. Саме за діджитал-інструментами – майбутнє політики.

Егон Чолакян

Легендарний американський лобіст адміністрації Рейгана.
Відомий лобіст наголосив на важливості застосування Закону про реєстрацію іноземних агентів (FARA) в європейських країнах, особливо в державах з комуністичним минулим, які працюють над виведенням політики на новий, проамериканський рівень. Егон Чолакян пояснив особливість застосування FARA:

Ви запитаєте мене, чому використовувати FARA з більш ніж 80-річною історією? Все дуже просто: Foreign Agents Registrations Act полегшує співпрацю уряду (насамперед Американського) з іноземними агентами та документує її. Я переконаний, що це не що інше, як реальна можливість для інших держав політично зростати.

Ерланд Пайсон

Бельгійський політик, помічник депутата Європарламенту, успішний юрист. З 2006 по 2009 рік обирався міським радником Кукельберга (Бельгія). З 2019 року працює APA – консультантом депутата Європарламенту Герольфа Аннеманса.
Ерланд Пайсон пояснив особливості проведення політичних кампаній під час пандемії COVID-2019 саме через призму бельгійського досвіду. Пан Пайсон зазначив:

2020 рік навчив європейських політиків новим виборчим технологіям: взаємодіяти з електоратом не просто через екран телевізорів. Пандемія показала, наскільки важливим є живе спілкування з людьми. Коли ж воно неможливе, слід застосовувати соціальні мережі. Через призму європейського досвіду стає зрозумілою ефективність методів онлайн-агітації.

Катерина Одарченко підсумувала Міжнародний форум:

Політичний менеджмент – сфера динамічна, яка постійно потребує розвитку та впровадження нових технологій. Одним із методів покращення нашої професійної сфери є обмін досвідом. Це і є мета створення міжнародних конференцій якомога частіше!