До списку статей
Marketing & PR2016-12-11

Медіамоніторинг: Ключ до ефективного аналізу кампаній

Медіамоніторинг: Ключ до ефективного аналізу кампаній
Будь-яка інформаційна кампанія має бути ефективною та приносити результат. Проте як перевірити результативність вкладених ресурсів? На думку команди SIC Group, найефективнішим методом є застосування медіамоніторингу.
Медіамоніторинг — це безперервний процес збору, систематизації та аналізу інформації з відкритих джерел (друкована преса, інтернет-ресурси, ТБ, радіо) за визначений період та заданою тематикою.
Медіамоніторинг зазвичай виконується у кількох форматах. Найпопулярніший — дайджест.

Дайджест

Дайджест – підбірка коротких анотацій новинних матеріалів за аналізований проміжок часу. Цей формат ефективний для ознайомлення з основними новинами певної тематики та допомагає зорієнтуватися у великому потоці інформації.

Прес-кліпінг

Ще однією популярною формою моніторингу ЗМІ є прес-кліпінг. Це підбірка сканів матеріалів друкованих ЗМІ на задану тему та за визначений період. Формат ефективний для відстеження лояльності ЗМІ до певної теми, події чи прес-релізу.
Щоб оцінити ефективність PR, рекламних та виборчих кампаній, проконтролювати дотримання медіаплану, отримати підтвердження виходу/невиходу повідомлень у ЗМІ, проаналізувати рекламну активність конкурентів, відстежити негативну інформацію та своєчасно відреагувати, сформувати «портрет» компанії чи персони, проаналізувати ступінь висвітлення певної теми, оцінити суспільний резонанс, проаналізувати бізнес-ризики, отримати актуальну інформацію про події в країні, зміни законодавства чи кон'юнктури ринку, команда SIC Group радить звернути увагу на медіааналіз, створення онлайн-бази або структурований моніторинг.

Медіааналіз

Медіааналіз — це детальне та комплексне дослідження матеріалів ЗМІ, що включає кількісний та якісний аналіз публікацій, а також висновки та коментарі експерта-аналітика, зроблені на його основі.
Медіааналіз доповнює та систематизує інформацію, отриману за допомогою моніторингу ЗМІ. Онлайн-база дозволяє самостійно шукати інформацію у щоденно оновлюваній базі даних. Структурований моніторинг забезпечує підбірку публікацій за заданою темою з розбивкою за темами, особами, тональністю та кількістю згадок.
Медіамоніторинг можливий для всіх галузей економіки України, зокрема: банки, страхування та фінансові ринки, FMCG, реклама та PR, паливно-енергетичний комплекс, телекомунікації, професійні послуги, медійна галузь та інші.