Uncategorized

Конференція « Нова промислова політика України: плацдарм для світових виробників чи реіндустріалізація Донбасу?»

Конференція « Нова промислова політика України: плацдарм для світових виробників чи реіндустріалізація Донбасу?»

Протягом дискусії   власники інноваційних компаній, народні депутати, урядовці та експерти дадуть відповіді на такі питання:

• які причини та наслідки деіндустріалізації України?

• якою має бути нова промислова політика України?

• чи має держава займатись регулюванням сировинного експорту?

Спікери конференції:

Віктор Кривенко , народний депутат, заступник голови парламентського Комітету з питань бюджетної політики

Олександр Домбровський , перший заступник голови  Комітету  Верховної Ради України з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки

Володимир Новицьки й, екс-міністр промислової політики України

Олена Чепіжко , керівник департаменту комунікацій ТОВ « Єврокар»

Віктор Галасюк , народний депутат, голова парламентського Комітету з питань промислової політики та підприємництва

Остап Єднак , народний депутат, секретар Комітету з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи

Ігор Гужва , проректор Українського державного університету фінансів та зовнішньої торгівлі

Руслан Корж , заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі

Модератор : Володимир Панченко, директор Інституту Олександра Поля

 Дату проведення місце та час знайдете за лінком https://www.facebook.com/events/950206515050949/


ЯКА МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА ПРАЦЮВАТИМЕ В УКРАЇНІ: ВІДПОВІДЬ ДАВ МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ НАЙКРАЩІ СОЦІАЛЬНІ ПРОЕКТИ УКРАЇНИ

11 листопада 2015 року в столиці України відбулась Конференція
«Соціальне партнерство. Спільні виклики — спільне майбутнє» яка
завершила десятимісячну програму третього Міжнародного Форуму
«Найкращі соціальні проекти України» — 2015 — всеукраїнської
комунікаційної платформи представників усіх секторів соціальної системи,
сучасних інноваторів.

Конференція зібрала відомих дослідників,
реформаторів, політиків, бізнесменів, керівників органів виконавчої влади,
лідерів громадських об’єднань, які спільно розробили автентичну модель
соціального партнерства, що дозволить Україні досягти синергії та здійснити
економічний прорив.
Експерти із різних сфер діяльності були солідарні у тому, що першочерговим
завданням має стати відродження довіри між секторами, спільна програма
дій, яка забезпечить базові соціальні та моральні потреби людини. Як
зазначив Сергій Олександрович Устименко, заступник Міністра соціальної
політики України з питань європейської інтеграції: «У вдосконаленні
соціальної політики та соціальної стратегії в умовах децентралізації всі кроки
уряду спрямовані на формування цілісної системи соціального партнерства,
здатного відповісти на суворі трансформаційні виклики, глобальні
економічні зміни враховуючі і міжнародний досвід і власний менталітет
українського суспільства.
«Надважливим завданням кожного сектору — є позбутися політики конфронтації інтересів. Синергія в
думках та діях державних, підприємницьких та громадських структур має бути спрямована на формування
справедливого соціального договору. Міжнародний досвід, яким готові ділитися успішні українці зі всього
світу, може і повинен допомогти запустити максимально ефективну модель соціального партнерства в
Україні, динамічну співпрацю рівноправних учасників для підтримки соціально-орієнтованих проектів» —
Віолета Москалу, засновник Global Ukraine, міжнародний експерт по реформах державного управління та
місцевого самоврядування, доктор Філософії Лотаринзького Університету (Франція).
Провідний міжнародний експерт стратегічного розвитку, професор менеджменту Boston College Сандра
Ваддок підтримуючі рух Організаторів Форуму наголосила: «Індивідуальні рішення, мають глобальні
значення. 8 мільярдів людей, які проживають на планеті впливають на світ та майбутнє. Глобальна
тенденція до «несправедливості» зараз знаходиться в області індивідуальної відповідальності за конфлікт
між фінансовими інтересами та моральними, духовними, екологічними, державними тощо.
Автор унікального інструменту соціального маркетингу «Інструменти для змін» Tools of Change Джей
Kaccірер, Голова вебінарного комітету Міжнародної асоціації соціального маркетингу (ISMA): «Діалог та
інформація є одною з основ успішного втілення соціального проекту. Якщо ти шукаєш ти завжди можеш
знайти допомогу, ресурси або інших людей які втілюють схожий проект та співпрацювати з ними».

Яскраві доповіді спікерів Форуму доводили те, що в Україні вистачає успішних прикладів взаємодії:
Володимир Удовиченко (найдосвідченіший мер України, президент ГО «Клуб мерів»), розповів про
СМАРТ-Сіті Славутич та реалізацію програми «Сто дрібниць для мера», втілення яких довели економічну
доцільність соціального партнерства; Наталія Фесюн (Danone Ukraine) розповіла про проекти соціального
партнерства компанії DANON, які одночасно вирішують багато завдань: створюють робочі місця,
розвивають території та технологічний прогрес в аграрному секторі із стратегічною метою збільшення
тривалості життя українців на 5 років! Олена Тарасова- Красієва, (WWF Україна) продемонструвала вплив
локальних соціальних ініціатив на виконання глобальних цілей розвитку тисячоліття: «від створення хабів
екологічної освіти залежить чи будуть в українців чиста вода та іжа в майбутньому». Вікторія Рубан
(Vodafone Україна) розказала про численні ефективні програми партнерства та зауважила, що великий
бізнес як справжній флагман розвитку економіки, підтримує та розвиває соціальне підприємство.
Маргарита Січкар, засновниця коворкінгу СЧАСТЬЕ HUB, розробник численних соціальних ініціатив,
доповіла про соціальні ініціативи — як частку реалізації щасливої людини у суспільстві. «Маленький
соціальний проект повинен бути у кожного, і тоді шансів зробити найвколишній світ краще набагато більше.
Отже, бути соціально-відповідальним — це справжня потреба дорослої людини, її самореалізація у
суспільстві. Євген Василенко та Олександра Компанец «Бізнес Молодість», Василь Назарук керівник
програми соціального інвестування WNISEF та Анастасія Боренкова (Міжнародна аудиторська компанія
«БДО») розповіли про різноманітні програми підтримки та розвитку для соціальних підприємців в Україні.
Катерина Одарченко, засновник та керуючий партнер SiC Group та інституту Демократії та Розвитку
«PolitA», модератор дискусійної сесії «Можливості та перспективи формування соціального партнерства в
Україні»: «Проекти соціальної відповідальності, це перш за все, ініціатива керуючих партнерів, яке вже
усвідомили що їх життя, власність та майбутнє нероздільно пов’язані з миром та благополуччям всього
суспільства». Унікальну систему пошуку і надання допомоги людям, які постраждали від стихійних лих та
військових дій представив Ярослав Пілунський, засновник ГО «ГЕРОЇ. ЮЕЙ». Платформа KOLO.UA
побудована на професійних міжнародних системах класифікації даних та має потужний інформаційно-
аналітичний центр, з медичним, юридичним, волонтерським, медійним, міжнародним, освітнім,
технічним відділами та call-центром.
Рішення для іншої, але не менш важливої проблеми продемонстрували Андрій Павленко та Юрій Рулєв.
Проект #DocUkrop — інтернет-платформа для обміну хроніки в реальному часі в різних частинах світу
пропонує збереження унікальної хроніки подій новітньої історії України та виховання нації в дусі шляхетної
самосвідомості.
Кожен із блоків Конференції відповідав ключовій меті — зміцненню співпраці між учасниками та створенню
власної моделі соціального партнерства у конкретних напрямках соціальної сфери: ЖКХ, Охорона Здоров’я,
Транспорт, Освіта, Суспільство, Охорона навколишнього середовища, яка б визначила вектори реалізації
карти соціального партнерства на 2016-2020 рр. Ціль було досягнуто завдяки Партнерам Організаторів —
потужній команді ТоР фасилітаторів ICAI International. Наступне завдання Форуму — довести розроблені
ідеї та рекомендації до політичних лідерів країни, ділових кіл і громадянського суспільства.

Урочистий момент Конференції – нагородження Переможців Всеукраїнського Конкурсу «Найкращі
соціальні проекти України» — 2015, який об’єднав 22 регіони України, зібравши 198 реалізованих
соціальних проектів протягом лютого-листопада 2015 року.
Нагородження було проведено засновниками та організаторами конкурсу Глібом та Октябриною
Лісовськими, ГО Центр соціального лідерства спільно з Сергієм Олександровичем Устименко, заступником
Міністра соціальної політики України з питань європейської інтеграції. Знакове, що перше місце посів
проект соціального бізнесу «Благодійна крамниця «Ласка», ФОП «Благодійна крамниця «Ласка», який
засновано по британський моделі Planet Aid UK та спрямовано на рішення проблеми надмірного
споживання та допомоги незахищених верств населення.
Друге місце, за рішенням експертів, отримав проект «Програма «Соціальна», ТОВ «Лінія 24», який надає
послуги невідкладної медичної допомоги для самотніх людей похилого віку та людей з обмеженими
можливостями. Трете місце отримав волонтерський проект з Одеси «Телефон довіри для всіх» – лінія
екстреної безкоштовної анонімної психологічної допомоги» благодійна організації «Лінія допомоги»,
який з огляду на стресогенні події останніх півтора року є надзвичайно актуальним.
За рішенням Конкурсної комісії, яка складалась з 16 провідних національних та міжнародних експертів,
ГРАН-ПРІ Всеукраїнського конкурсу Найкращі соціальні проекти України нагороджено проект
«Енергоефективні школи», ДТЕК, учасники якого вирішують одну з актуальніших проблем українців–
проблему надмірного споживання енергоресурсів. Для подальшої мотивації «Володарів енергії» професійні
чарівники, повітроплавне товариство Школа Пілотів Aeronautic company «Montgolfier» дарують світлу та
потужну енергію неба — майстер класи з керування повітряною кулею. ГРАН-ПРІ, за задумом Організаторів
та Школи Пілотів, має надихнути підростаюче покоління на нові звершення пов’язані із досягненням
енергетичної незалежності України.
Оргкомітет Форуму Найкращі соціальні проекти України висловлює подяку:
Партнерам проекту:
Міністерству соціальної політики України, Громадській раді при Міністерстві соціальної політики України
Global Ukraine, Української асоціації соціального маркетингу, ICAI International, SIC Group, МБФ Богдана
Гаврилишина, Міжнародній аудиторської компанії «БДО», Школі Пілотів Aeronautic company «Montgolfier»,
Віче-консалтінг груп, ГО «ГЕРОЇ. ЮЕЙ», ГО «ХОРОС»
Інформаційним партнерам:
Американський торговій палаті (ACC Ukraine), Європейський бізнес асоціації (EBA) Міжнародній торговій
палаті в Україні (ICC Ukraine), порталам ГУРТ та «Громадський простір», Міжнародній асоціації
маркетингових ініціатив МАМІ, Міжнародній бізнес школі «NIKLAND» та Освітньому порталу «Академія».
Конкурсній комісії всеукраїнського конкурсу:
WWF Україна, SIC Group, Foxtrot, Українській Асоціації Видавців Періодичної Преси, «Данон» Україна»,
Western NIS Enterprise Fund, Amway Україна, Національному університету «Києво-Могилянська Академія»,
Всеукраїнській екологічній лізі, Міжнародній асоціації соціального маркетингу ISMA.
Всім проектам-учасникам платформи Форуму Найкращі соціальні проекти України-2015 — сучасним
лідерам соціальної сфери, які здолавши власні інтереси, засукавши рукава будують майбутню соціальну
економіку України.


Лоббизм в Украине: реалии и перспективы

Сегодня ми пообщались о лоббизме в Украине с Тимуром Чмеруком, сооснователем Украинской ассоциации профессионалов в сфере GR и лоббистов, предпринимателем, руководителем программ Институту Демократии и развития «PolitA»

(далее…)


Форум «Найкращі соціальні проекти України-2015»

11 листопада 2015 року в м. Києві (готель «Україна») відбудеться інноваційний за форматом та контентом захід, який збирає на одному майданчику соціально-відповідальних лідерів від влади, великого та МСБ бізнесу, громадських об’єднань.
За три роки спікерами та учасниками Форуму Найкращі соціальні проекти України були:
Jeff French. Засновник European Social Marketing Association (ESMA), Андреас фон Бекерат, Пан посол Швеції в Україні,
Йоханеса Айгнер, заступник Посла Австрії в Україні, Крістоф Спаті, Посол Швейцарії в Україні,
Діліп Кумар М, професор Школи бізнесу при університеті Утара, Куала-Лумпур, Малайзія, Крейг Кері, Президент Bubble Chamber CIC (UK),
Катерина Рігг, Група підтримки малого Бізнесу Європейського Банку Реконструкції і Розвитку в Україні, ЄБРР,
Др. Лінда Кліман Дослідник Інституту Kiel, консультант Heldenrat, Леонард Німа Засновник Nima Social Business Consulting (Італія),
Ярослав Юрцаба, Національний координатор проекту ОБСЄ в Україні, Віктор Лях, Виконавчий директор фонду «Східна Європа», Голова Комітету КСВ Європейської Бізнес Асоціації,
Наталія Ен. Яресько, Міністр фінансів України, Данилюк Ганна. Координатор Української мережі Представництва Глобального договору ООН в Україні, Хеннінг Драгер (Представник міжнародної ради з інтегрованою звітності (IIRC)
Щелкунов Володимир. Президент ICC Ukraine, член Світової Ради ICC,
Юлія Юрова, координатор з питань партнерства Представництва Дитячого фонду ООН (Юнісеф) в Україні,
проактивні молодіжні асоціації AISEC, JCI, представники освіти та науки КПІ, Грінченко, КНЄУ, КМА
представники Intel, Samsung, Bayer, Microsoft, Kraft Foods, і ще більше 500 представників великого та МСБ, проактивних NGO України.

По статусу на 30.10.15. серед спикерів та учасників Конференції Соціальне партнерство. Спільні виклики — спільне майбутнє» зареєстровано:
ДТЕК Енерго, Інститут післядипломного навчання Національного авіаційного університету, “Бритіш Американ Тобакко Україна”
ДП “Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І. Медведя МОЗ України”
Міністерство енергетики та вугільної промисловості України (міністр), Міністерство соціальної політики України
«Інформатика та обчислювальна техніка» НМР МОН України, Міжнародний Благодійний фонд «Інститут благодійності»
Pepsico, «Вестерн Ен-Ай-Ес Ентерпрайз Фонд», USAID, ACC, EBA, ICC Ukraine, ГУРТ, ПРООН в Україні,
«Всеукраїнська федераця споживачів «ПУЛЬС», ГО «Інститут споживчих програм», Інституту Демократії та Розвитку «PolitA»
МБФ Гаврилишина, Украинська Ассоціація Маркетингу, WWF Україна, Global Ukraine Foundation,
«Данон» Україна», МТС Україна, Foxtrot, Бізнес-Молодість, HERO.UA…

Програма заходу: http://forum.o2.ua/ua/program

Лінк для реєстрації: https://goo.gl/OPwr0N
Кількість місць, нажаль, обмежена, тому, у разі зацікавленості, просимо Вас не відкладати реєстрацією на останній день.
Контактна особа від Оргкомітету:
Муранова Ольга +38 050 389 22 88, event@socialbusiness.com.ua
12112313_747122565432380_4333204997842773565_n


«Millions Of Ukrainians To Vote On Oct. 25: Parties to spend $82 million in local vote» — Kyiv Post

The Oct. 25 local election campaign could cost at least $82 million for 132 political parties involved, according to experts’ estimates making it even more expensive than last fall’s parliamentary elections.

But campaign financing in Ukraine has always lacked transparency, so only the politicians themselves know exactly how much money has been spent and where it comes from.
More transparency is on the way. These are, hopefully, the last elections where parties can get away with shadow financing.
Starting in July, the state budget will provide political forces with campaign financing and all expenses have to be transparently reported, according to a law approved on Oct. 8.
Oleksiy Koshel, head of the nationwide non-government Committee of Voters of Ukraine, said that, according to official reports released by parties after the last elections, they spent $2.3 million altogether.
However, Koshel said, monitoring groups counted that advertisement alone cost at least $27.3 million.
“In general, we can say this campaign is slightly more expensive than the last one, but that’s natural, as now more candidates are involved,” he told the Kyiv Post.
Kateryna Odarchenko, a political analyst at the SIC group company, told the Kyiv Post that the numbers reported by the political parties as their expenses probably amount to only 5 percent of the real amount.
“This money ends up in the official bills, the rest is paid in alternative ways – in cash,” she said.
According to Odarchenko, one can win a place in a local office of a small city by spending merely $2,000 for campaigning, while a nationwide operation can cost up to $50 million.
“It’s based on my experience,” Odarchenko said. She is a consultant for one political party that she would not identify.
Even the most basic campaign includes salaries of the staff and costs of printed campaign literature, Odarchenko said.
Most of the parties, however, take it a step further, paying for outdoor, online and TV advertising, as well as “using the motivation methods” – or rather, gifts and even cash for the potential electorate.
Another problem, Odarchenko said, is that people working in the parties’ headquarters “steal a lot.”

Vitaliy Bala, the head of the Situations Modeling Agency, told the Kyiv Post that “unless there is transparent financing, we won’t know the expenses.”
Bala said he knew only the approximate costs of the mayoral campaign in Kyiv, which is from $1.5 million up to $2 million per month.
“This is the monthly price of the last two or three months of the campaign for those candidates, who can really expect some results,” Bala added. “If the party is buying votes, it’s completely different money.”
Sergiy Gayday, a political strategist consulting the UKROP party in Kyiv, mentioned similar numbers, saying that “a serious campaign in Kyiv costs from $5 million up to $10 million.”
original
Joint research by Depo.ua and the Committee of Voters of Ukraine found that Ukrainian parties have paid a combined $82 million on their campaigns ahead of the Oct. 25 local elections.
Joint research by Depo.ua and the Committee of Voters of Ukraine found that Ukrainian parties have paid a combined $82 million on their campaigns ahead of the Oct. 25 local elections.

According to a joint investigation by Depo.ua and Committee of Voters of Ukraine, political parties registered for the upcoming elections spent altogether at least $82 million.

Denys Rybachok, an expert with the Committee of Voters of Ukraine, explained that while working on the research, the authors analyzed information from open sources, such as official prices for advertisement, and spoke to local experts.
The authors of the study estimated the average price of the direct and hidden advertisement, campaign staff salaries and the costs of bribing voters.
For instance, they calculated that during the last two months of the campaign all the parties paid about $4.8 million for outdoor advertisement, buying some 75 percent out of 20,000 billboards all over the country.
To promote themselves on TV, the parties spent up to $36.4 million in total. They also paid about $10.9 million for online advertisement and some $13.6 million for radio advertisement, according to the report. Campaigning in the press cost only some $910,000.
However, the report did not include an analysis of financing sources.
“It’s difficult, the parties have to file the reports (to the Central Election Commission), explaining how much money they spent and on what,” Rybachok told the Kyiv Post. “But in reality, not all the money end up in the reports. There will be a part of the expenses, information about which will be just absent.”

Most political parties contacted by the Kyiv Post said it’s difficult to count the cost of the entire campaign.
UKROP said it allocated $4 million for the campaign nationwide, and Serhiy Kaplin, the leader of the Party of the Ordinary People said only that they spent “some hundreds of thousands of hryvnias.”
Kyiv Mayor Vitali Klitschko spent more than $595,000 to be re-elected, paying all of it out of his own pocket, his press service said.
But finding out the origin of the money comes is difficult.
As an example, Odarchenko named the Radical Party, which she said might be using the money of Serhiy Lyovochkin, former chief of staff of the ousted President Viktor Yanukovych.

According to Volodymyr Fesenko, head of Penta political think tank, Lyovochkin also sponsors the Opposition Bloc along with gas mogul Dmytro Firtash – accused of corruption in America, accusations he denies – and billionaire Rinat Akhmetov. Another billionaire, Ihor Kolomoisky, is commonly linked to UKROP party.
The press service of UKROP confirmed to the Kyiv Post that “the money comes from the business structures, close to (Gennady) Korban, Kolomoisky and other well-known businessmen who support UKROP.”
The Kyiv Post was not able to get responses from all the political parties when this story went to print.
By Kyiv Post staff writer Alyona Zhuk