Брендинг особистості — унікальна річ, що при вмілому управлінні може зробити правильні акценти на якостях людини, наголосити на їх професійних якостях та, як результат, вивести персону на новий рівень, створивши унікальне явище — «людина-бренд».

 


Людина-бренд завжди ідеалізована, вона є продуктом роботи спеціалістів по комунікації, іміджмейкерів, досвідчених консультантів! Вони мають унікально поєднувати «технічну» частину створення образу внутрішнє переконання людини у важливості своєї справи, власній місії.
Людина-бренд може існувати лише за умови дистанціювання від аудиторії. При особистому спілкуванні (спілкуванні з людьми ближнього кола) міф руйнується, на перший план виходять якості, що применшені чи зовсім ненаявні у міфі. Навіть складно уявити близьку людину як бренд, а ось згадати Девіда Бекхема чи Карлу Бруні у якості стереотипу сили чи краси – легко.
Створення бренду не має сенсу, якщо Ваші комунікації врешті решт зводяться до особистого спілкування. Міф народжує підвищені очікування, що можуть суттєво розчарувати іншу сторону при спілкуванні тет-а-тет.

Бренди у класичному маркетингу допомагають створити додаткову цінність товару, по суті підвищити його вартість. Так само і з поняттям «людина-бренд»

Більш жваво співпрацюють з зірками-професіоналами, компаніями із сильним лідером, навіть заняття в тренажерному залі краще продаються за наявності тренера-бренда.
Робота над створенням й подальшим коректуванням бренду особистості потребує високого професіоналізму та досвіду роботи у соціальному інжинірингу (комунікаціях, роботою з масовою свідомістю). Але з будь-якого правила є виняток, безумовно це харазматичні лідери, люди-пассіонарії, що природньо ведуть за собою, своїми цілями людей. Аби зрозуміти складові «харизми» та її механіку потрібно вести ще одну розмову…

 

Одарченко Катерина,
Політтехнолог, засновник Інституту демократії та розвитку “PolitA”