Тридцятого березня,  у приміщенні Києво-Могилянської Бізнес Школи відбувся публічний захід на тему «Аналіз успішних digital кейсів президентських виборів США. Сучасні тактики та стратегії digital комунікації в Україні» за участю помічників народних депутатів, представників ІТ бізнесу, фахівців з PR та політичних експертів.

 

Організаторами події виступила консалтингова компанія SIC GroupUkraine.

 

Модератор дискусії — Катерина Одарченко, партнер компанії «SIC Group Україна».

Спікери:

Катерина Одарченко — полiттехнолог, керуючий партнер SIC Group Ukraine;

Іван Колодій — соціолог, компанія SIC Group Ukraine;

Дмитро Бiлаш — керуючий партнер компанії Septa;

Дмитро Плешаков – компанія Septa;

Jack Zimmerman — спеціаліст та експерт «Audience Partners» (США).

 

Інформаційний партнер–сайт та журнал  «Публичные люди»

Фото-партнер — The Gate Agency

 

Під час дискусії учасники зосередились на питаннях, що стосуються актуальності тактики digital маркетингу для політичної комунікації в Україні, оптимальних тактик digitalкомунікацій для майбутніх виборів, відповіді на питання, що таке цифровий слід і як його застосовувати та вибору інструментів для роботи з даними, які можуть допомогти перемогти на виборах.

 

На початку заходу пані Катерина Одарченко з’ясувала загальне розуміння  аудиторією можливостей digital комунікацій, Big Data та оцінку виборчої реклами Д.Трампа в мережі Інтернет.Далі вона розповіла про найцікавіші кейси, що зробили ім’я технології big data у світі, серед них кейс мережі продуктових маркетів «Target», що збирала інформацію про поведінку клієнтів за допомогою дисконт-карток ще у 2012 році. Також Катерина зачепила  питання охоплення соціальних мереж в Україні, зокрема в трійку лідерів входять американська соціальна мережаFacebook (21%) та російські соц.мережі «Вконтакте» (29%) та «Одноклассники» (14%) та менш використовані порівняно з західними країнамиInstagram та Twitter, де месcеджі в цих мережах слугують джерелами для новину класичних медіа та інструментом впливу на виборчу аудиторію.

 

gate_sic_data2

 

 

Соціолог Іван Колодій висунув припущення, що big data не гарантує однозначно виграшного результату і похибка матиме місце. Найголовнішим для обробки масиву даних є необхідність знайти точки кореляції. За словами експерта не всі «лайки» та «шейри» в соціальних мережах точно відражають ваші реальні погляди і як результат риси вашого характеру, що може сильно  викривити наявні інструменти таргетингу.

На думку,  представників компанії Septa, Дмитра Плешакова та Дмитра Білаша, реалії політичних digital-комунікацій дуже схожі на бізнесові,адже для розвитку свого бізнесу та реклами певного товару, контрпродуктивним є донесення одного і того ж меседжу всій аудиторії без сегментації та коригування меседжу, тобто принципів мікротаргетування. На думку фахівців, чим більше даних ти маєш про виборця, тим ефективніше зможеш на нього вплинути, тому задля стратегічної переваги над опонентами треба починати збирати та обробляти ці данні якомога раніше.

Також за допомогою skype-зв’язку до дискусії приєднався представник американської компанії Audience Partners  — Jack Zimmermanта розповів про досвід та можливості своєї компанії у таргетингу під час політичних кампаній у США та про те, наскільки ефективними ці технології можуть бути в Україні.

 

Наприкінці заходу усі бажаючи змогли задати свої питання колезі з Вашингтону щодо деталей технології і її майбутнього, а потім присутні експерти та аудиторія подискутували та підвели висновки щодо технології великих даних та особливостей сучасних політичних кампаній в Україні.