Не зважаючи на те, що популізм в різних інсинуаціях присутній під час виборчих процесів. Сьогодні політична реальність вимагає виважених форм, принципів та актуального політичного контенту. Такої аксіоми роботи та надання якісних і результативних політичних консультації по розробці антикризового політичного іміджу та побудови виборчої компанії надає компанія SIC Group Ukraine.

Політичний консультант та керуючий партнер компанії Катерина Одарченко взяла участь в святкуванні «Дні політтехнолога» та обговорення дискусійних питань галузі політичного консалтингу.  За її словами «…сьогодні вкрай важливо йти в ногу з часом. Наприклад багато клієнтів сприймають digital тактики комунікації як щось західне і таке, що не працює в Україні. Втім  аналіз  політичної та виборчої практики  показують, що такі digital тактики в аспекті всіх інструментів є ефективними і недорогими. В такому разі, виникає риторичне питання, а чому б не використати додатково механізм, який коштує 1 — 10 центів».

 

К.Одарченко

     

На її думку, «..на сьогоднішній день конкуренція вимагає від консультанта  правильних рішень і зменшення бюджету Клієнта при тій же ефективності, тому ми і заводимо нові технології в країну. Зараз наша ефективність на виборах 7-11 доларів (вартість кампанії на переможний голос ) і це не межа. Варто прагнути кращих показників».

Якщо говорити в цілому, ринок політичного консалтингу в Україні є професійним та вимагає більшої адаптації під вимоги часу, адже сьогодні держава є об’єктом не однієї інформаційної компанії з дезінформації всього політикуму, окремих політичних інститутів та політичних партій. Сьогодні важливо розуміти, що контент та використання digital-комунікаційних інструментів є запорукою політичного успіху клієнта.