Нейротехнології в політиці

Багаторічний досвід доводить, що вибудова політичної стратегії, пошук ефективного підходу до електорату та усвідомлення його потреб і прагнень вимагає динаміки. Якщо раніше єдиним можливим способом зрозуміти, чого ж хоче виборець, були консервативні методи опитувань та спостережень, то сьогодні технології пішли ще далі. А разом з ними – і ми.

 

Нейронаука – це те, що робить наші дослідження ще більш ефективними та зменшує ризики невірної витрати ресурсу в 4 рази. Якщо раніше ми прагнули почути виборця, тепер – ми можемо безпосередньо дізнатися, про що він думає шляхом дослідження його мозкової активності та прихованих реакцій. Наші спеціалісти фактично отримали доступ до мислення споживача, його мотивів і навіть підсвідомості.

 

 

Нейротехнології дозволяють зробити:

 

Аналіз бігбордів

 

1. Відстеження руху очей (Eye-tracking) – статистичне узагальнення для виявлення особливостей зорового сприймання інформації на бігборді.

2. Машинне розпізнавання емоцій та оцінка емоційного переживання (GSR\PPG + Facial Emotion Recognition) – аналіз часових серій та статистичне узагальнення для виявлення типу та сили емоційної реакції

3. Функціональна магнітнорезонансна томографія (fMRI) – для виявлення особливостей обробки інформації мозком

4. Статистичне узагальнення

 

 

Аналіз відео-роликів

 

1. Відстеження руху очей (Eye-tracking) – покадровий аналіз, аналіз часових серій та статистичне узагальнення для виявлення особливостей зорового сприймання інформації на відеоролику;

2. Машинне розпізнавання емоцій та оцінка емоційного переживання (GSR\PPG + Facial Emotion Recognition) – аналіз часових серій та статистичне узагальнення для виявлення типу та сили емоційної реакції;

3. Функціональна магнітнорезонансна томографія (fMRI) – для детального аналізу динаміки роботи мозкових структур, що відповідають за пам’ять, емоційні реакції (наприклад, тривоги, злості) та реакцію задоволення, емпатію, критичне мислення;

4. Електроенцефалографія (EEG) – аналіз часових серій та статистичне узагальнення для дослідження динаміки уваги із високою роздільною здатністю у часі; 5. Статистичне узагальнення.

 

 

Аналіз виступів (відео)

 

1. Відстеження руху очей (Eye-tracking) – покадровий аналіз, аналіз часових серій та статистичне узагальнення для виявлення особливостей зорового сприймання інформації на відеоролику;

2. Машинне розпізнавання емоцій та оцінка емоційного переживання (GSR\PPG + Facial Emotion Recognition) – аналіз часових серій та статистичне узагальнення для виявлення типу та сили емоційної реакції;

3. Функціональна магнітнорезонансна томографія (fMRI) – для детального аналізу динаміки роботи мозкових структур, що відповідають за пам’ять, емоційні реакції (наприклад, тривоги, злості) та реакцію задоволення, емпатію, критичне мислення;

4. Електроенцефалографія (EEG) – аналіз часових серій та статистичне узагальнення для дослідження динаміки уваги із високою роздільною здатністю у часі;

5. Статистичне узагальнення.

 

Результати:

 

• Аналіз реакції потенційного виборця на агітаційні матеріали: відео- ролики, статичну рекламу, веб-сайти, публічні виступи та заяви;

• Виявлення «сліпих зон» та «зон інтересу» візуальної складової кампанії;

• Розставлення акцентів на найбільш ефективних аспектах комунікації з виборцем, шляхом дослідження його уваги, пам’яті, емоцій та бажань;

• Оптимізація подачі візуальної, аудіальної інформації виборцеві через розпізнавання ефективних та неефективних моментів вихідного матеріалу;

• Визначення оптимальних кількісних та якісних показників, таких як тривалість, дизайн, композиція, лексична складова, — для забезпечення найбільшого ступеня впливу.

 

За додатковою інформацією звератайтесь до менеджера SIC Group Ukraine